هتل مارینم استانبول

هتل مارینم Marinem استانبول:

هتل 3 ستاره مارینم در قدیمی ترین منطقه مسکونی استانبول یعنی شهزاده باسی قرار گرفته است. محیط مدرن و مهمان نوازی سنتی ترکیه ای در انتظار مهمانان این هتل می باشد. برای سفر به استانبول، دلیل شما هرچه که باشد، تور استانبول و اقامت در هتل مارینم، یک انتخاب مناسب برای آرامش و نشاط شما خواهد بود.

 

سرویس های هتل مارینم استانبول

 دارای 70 اتاق و سوئیت رستورانWifi رایگان ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری– امکان اجاره خودرو -  خدمات ارزی اتاق جلسه - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق 24 ساعته کارکنان و خدمه دوزبانهو ...

موقعیت مکانی خوب این هتل به نحوی است که تنها با یک پیاده روی کوتاه می توانید به بسیاری از نقاط تاریخی و فرهنگی استانبول از جمله قصر توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد و ... دسترسی پیدا کنید.

اتاق های هتل مارینم با دکوراسیون زیبا، جهت آسایش هرچه بیشتر مهمانان هتل طراحی شده اند. در این هتل شما راحتی و گرمای خانه خود را احساس خواهید کرد. اتاق های هتل از امکاناتی نظیر: سیستم تهویه، تلویزیون LCD، حمام، مینی بار، گاو صندوق، سشوآر و ... برخوردار هستند. سوئیت های هتل همچنین مجهز به جکوزی می باشند که برای یک اقامت آرامش بخش، بسیار ایده آل است.

 

روز خود را با بوفه صبحانه هتل آغاز کنید. در طی روز، گلچینی از بهترین غذاهای ترکیه ای و بین المللی در رستوران هتل مهیا و آماده پذیرایی از مهمانان ارجمند می باشند.

اگر به دنبال دور شدن از روزهای شلوغ و پر استرس هستید، این هتل مکان مناسبی است. کارکنان و خدمه دلسوز هتل مارینم، آماده و متعهد به فراهم کردن یک محیط راحت و عالی برای اقامت شما می باشند.

آدرس هتل: گن تورک کادسی، آگا یوکوسو شماره 18، شهزاده باسی، استانبول، ترکیه

سفرتان ایده آل و زیبا ...   

برای رزرو این هتل در تور استانبول خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 3500 دفعه