هتل مارمارا تکسیم استانبول

gold-stars

هتل مارمارا تکسیم Marmara Taksimاستانبول:

برجی مرتفع و زیبا بر فراز میدان پر جنب و جوش تکسیم، هتل 5 ستاره و مجلل مارمارا، هر آنچه را که از یک اقامت ایده آل انتظار دارید، برای شما برآورده می کند. از زیبایی چشم انداز تنگه بسفر لذت ببرید، در سالن اسپای هتل جسم و روح خود را طراوت دوباره ببخشید و یا در اتاق های لوکس و راحت هتل، در آرامش رها شوید.

سرویس های هتل مارمارا تکسیم

 دارای 376 اتاق و سوئیت استخر فضای باز - رستوران – تراس - مرکز تناسب اندام /باشگاه - سالن اسپا سونا حمام ترکی جکوزی سولاریوم - Wifi رایگان امکانات مختص افراد کم توان  پارکینگ - ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری – امکان اجاره خودرو -  خدمات ارزی اتاق جلسه و ضیافت آرایشگاه - فروشگاه اقلام کادویی - خدمات خشکشویی و لباسشویی – مجاز بودن نگهداری از حیوانات - خدمات اتاق 24 ساعته کارکنان و خدمه چندزبانه پرستار و خدمات کودکو ...

هتل مارمارا در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است. از فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و از فرودگاه سبیحا 50 کیلومتر تا هتل فاصله وجود دارد. با وجود ایستگاه مترو، تراموا و اتوبوس در میدان تکسیم، امکان دسترسی به مناطق گردشگری، تفریحی و مراکز خرید استانبول به راحتی مهیا است.

 

اتاق ها و سوئیت های زیبای هتل مارمارا اخیرا بازسازی شده اند و تمامی آن ها دارای چشم انداز تنگه بسفر و یا شهر می باشند. امکاناتی نظیر: تلویزیون LED، حمام مرمرین با دوش، مینی بار، قهوه/چایی ساز، اتو/میز اتو (در صورت درخواست)، سشوآر، و ... داخل اتاق ها مهیا می باشند. سوئیت های هتل از جکوزی و برخی تسهیلات ویژه برخوردارند.

برای دوری از استرس و تنش های روزمره، شما به کلاس یوگای باشگاه هتل مارمارا دعوت شده اید. برای حفظ تناسب اندام و ریتم موزون قلب تان، تجهیزات به روز و جدید باشگاه، بهترین گزینه هستند.  

در رستوران های هتل مارمارا، تمام طعم ها و مزه های وسوسه کننده ای را که همیشه آرزو داشته اید، می توانید پیدا کرده و از آن ها لذت ببرید.

با استفاده از تور استانبول، اقامت خوشی در این هتل در انتظار شماست.

آدرس هتل: میدان تکسیم، استانبول، ترکیه

سفرتان آرامش بخش و بی نظیر ...   

برای رزرو این هتل در تور استانبول خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 6755 دفعه