هتل آوانتگارد اسکوئر استانبول

هتل آوانتگارد اسکوئر استانبول Avantgarde Hotel Taksim Square

 

هتل 4 ستاره آوانتگارد اسکوئر، جایی که زندگی، 24 ساعته زنده است. این هتل لوکس در محله ای آرام و در کنار پارک گزی Gezi ساخته شده و از سال 2014 کار خود را آغاز کرد. از هتل مناظر چشم نواز پارک گزی نمایان است. در این هتل شیک می توانید جلسات کاری خود را برگزار کنید، از خدمات ورزشی آن نهایت استفاده را ببرید،‌ تن خود را به دست ماساژورها بسپارید و از نوشیدنی و غذاهای رنگارنگ رستوران و کافه، لذت ببرید.

 

سرویس های هتل آوانتگارد اسکوئر

 دارای اتاق و سوئیت – باغ – تراس – رستوران – کافه –Wifi  رایگان – اسپا - مرکز تناسب اندام – کلاس های ورزشی - امکانات مختص افراد کم توان –   ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری– فروشگاه - پارکینگ - خدمات ارزی - اتاق جلسه و کنفرانس - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق– خدمات کودک - کارکنان و خدمه دو زبانه و ...

هتل آوانتگارد اسکوئر در نزدیکی میدان تکسیم، 200 متری خیابان استقلال و در کنار پارک گزی قرار دارد. این بدان معنا است که مهمانان هتل می توانند از صفای پارک و جاذبه خیابان استقلال و تکسیم، بهره مند شوند. از هتل تا فرودگاه آتاتورک و سبیحا به ترتیب حدود 22 و 45 کیلومتر  فاصله است.

 

تمامی اتاق های مدرن و راحت هتل آوانتگارد اسکوئر دارای امکاناتی از قبیل: سیستم تهویه، تلویزیون LCD، حمام، مینی بار، اینترنت رایگان، میز کار، سشوآر، گاو صندوق و ... می باشند.

اتاق ها شامل:

Superior Deluxe Park – Superior Deluxe Bosphorus – Deluxe Park Room – Deluxe Bosphorus Room – Grand Deluxe Garden

باشگاه ورزشی هتل آوانتگارد اسکوئر تمام امکانات ورزشی مورد نیاز و به روز را در اختیار مهمانان قرار داده است.

رستوران و کافه هتل، با منویی از غذاهای خوشمزه و تهیه شده از مواد باکیفیت، در خدمت مسافران است.

با استفاده از تور استانبول، اقامت دلپذیری در هتل آوانتگارد اسکوئر خواهید داشت.

 

آدرس هتل: Mete Caddesi، Gumussuyu، تکسیم، استانبول، ترکیه

سفرتان زیبا و دلپذیر ...   

برای رزرو این هتل در تور استانبول خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تلفن تماس: 22060840

خواندن 6403 دفعه