تور آنتالیا – پارک آبی آکوالند

تور آنتالیا – پارک آبی آکوالند: پارک آبی آکوالند آنتالیا یکی از مهیج ترین و زیباترین جاذبه های تویستی در تور آنتالیا می باشد. این پارک آبی یکی از مهیج ترین و زیبا ترین پارک های آبی در دنیا می باشد. در ادامه ی این مقاله به معرفی پارک های آبی که در تور آنتالیا می توانید بروید می پردازیم.
با ما همراه باشید.

در تور آنتالیا شما می توانید به یکی از سه پارک آبی Troy Aqua Park ، Aqua park و Aqua Land  بروید.
پارک آبی Troy Aqua Park در هتل Rixos Premium قرار دارد. این پارک آبی بزرگ ترین پارک آبی در منطقه ی مدیترانه می باشد.
پارک آبی Aqua Park نیز در هتل Dedeman قرار دارد. این هتل در ساحل لارا قرار دارد.
پارک آبی Aqua Land در ساحل کنیاآلتی واقع است. این پارک آبی یکی از زیباترین پارک های آبی موجود می باشد.
در ادامه ی این مقاله به معرفی پارک آبی Aqua Land می پردازیم.

تور ترکیه

این مجموعه زیباترین پارک آبی در تور ترکیه محسوب می شود. این پارک آبی واقع در ساحل کنیاآلتی می باشد. شما در تور آنتالیا می توانید با رفتن به پارک آبی Aqua Land همراه با خانواده یا دوستان لحظات مهیج و به یاد ماندنی را داشته باشید. علاوه بر بهره بردن از سرسره های مهیج پارک آبی Aqua Land می توانید در اواسط روز به برنامه های شاد این پارک آبی بروید. این برنامه ها شامل موزیک های زنده و مسابقه های جالب می باشد که موی تواند شما را در تور آنتالیا بسیار سرگرم کند. حتی خودتان نیز می توانید در این مسابقات شرکت کنید.

تور ترکیهشما می توانید با شارژ کردن کارت الکترونیکی که در زمان خرید بلیط پارک آبی به شما داده می شود ، هر چیزی را خریداری کنید و از خوراکی های خوش مزه ی این پارک آبی زیبا بهره مند شوید.
اگر به تور آنتالیا آمده اید و می خواهید به پارک آبی آکوالند بروید به شما توصیه می کنیم به همراه خود مایو و کلاه بیاورید زیرا هزینه ی خرید آن ها در پارک آبی آکوالند زیاد است. اما آووردن دمپایی لازم نیست زیرا ممکن است بازی ها و سرگرمی های آن جا را از دست بدهید.
از امکاناتی که پارک آبی آکوالند را تبدیل به یکی از بهترین پارک های آبی کرده می توانیم به مواردی همچون : وجود صندوق امانات ، پارک دلفین ها ، رستوران ها و فست فود های خاص ، مغازه هایی که برای خرید سوغات و یادگاری مناسب می باشند ، فروشگاه های خرید مواد غذایی و آشامیدنی ، وجود عکاس های حرفه ای ، خدمات گه داری کودکان ، امکانات پزشکی مناسب ، مراسم شنا کردن دلفین ها و... اشاره کنیم.

تور ترکیهقیمت بلیط این مجموعه ی تفریحی برای تمام روز های هفته 47 لیر ، برای نصف روز تا ساعت 14 ، 33 لیر و برای کودکان 7 تا 12 سال 28 لیر می باشد.

خواندن 6052 دفعه