سواحل مخفی پوکت

سواحل مخفی پوکت ...

آئو سین Ao Sane:

ساحلی است صخره ای در جنوب غربی پوکت، که یکی از اسرار آمیزهای دوست داشتنی می باشد. این ساحل علاوه بر بهره بردن از درختان بلند بالا که بصورت یک مامن در آمده اند، به حد کافی فضای باز و ساحل شنی برای دوستداران آفتاب دارد.

امکانات و تفریحات ساحلی:

برای خیلی ها، فریبندگی ساحل آئو سین بخاطر بکر بودن و ناهمواری آن می باشد. هیچ تخت آفتاب و یا جت اسکی و وسیله دیگه ای برای اجاره وجود ندارد. به یاد داشته باشید که با خودتان حوله و صندلی ببرید. البته دوش، سرویس بهداشتی و رستوران در نیمه راه رسیدن به این ساحل وجود دارد.

در رستوران های این منطقه، غذاهای خوشمزه، با کیفیت و ارزان می توانید پیدا کنید. از صبحانه تا اواخر شب، غذا سرو می شود.

با توجه به صخره ای بودن و شیب زیاد، امکان والیبال یا فوتبال بازی کردن وجود ندارد اما در عوض مکان ایده آلی برای غواصی و زیر آبی رفتن است. وسایل مخصوص این تفریح را باید با خود همراه داشته باشید چون وسایل غواصی قابل اجاره در این محل مهیا نیست.

نزدیکترین هتل به این ساحل، هتل 3 ستاره بان کرتینگ Baan Krating Resort هست.

راه دسترسی به ساحل:

منطقه نایی هارن Nai Harn و امتداد جاده تا رسیدن به ساحل

سواحل مخفی پوکت-شهر فرنگ

 

سواحل مخفی پوکت-شهر فرنگ

  

ساحل آئو یون Ao Yon:

در حقیقت این ساحل به 2 قسمت کوچک و بزرگ تقسیم شده است. قسمت کوچک، مکان بسیار جذابی است با منظره ای چشمگیر. مردم محلی زیر سایه درختان به استراحت می پردازند و کودکان نیز در ساحل جایی که جریان آب سرد از صخره پایین می آید و به دریا می پیوندد، مشغول بازی می شوند. قسمت بزرگ آئو یون پوکت، جایی است که می تونید ماشین خود را پارک کرده و پیاده تا ساحل قدم بزنید. ساحل شنی سفید، درختان نخل و درخشش خورشید بر روی امواج، در این ساحل در انتظار شماست.

امکانات و تفریحات ساحلی:

امکان اجاره قایق وجود دارد.

این مکان، محل مناسبی برای ریلکس کردن است. به یاد داشته باشید که بعد از ترک مکان، حتما تمام وسایل و زباله ها را با خود ببرید، چون مردم محلی از پاکسازی محل بعد از رفتن توریست ها، خسته شده اند. به مزارع مروارید هم نباید نزدیک شوید. همچنین انواع قایق ها برای اجاره کردن، مهیا هستند.

نزدیکترین هتل ها، کیپ پانوا Cape Panwa و سری پانوا Sri Panwa هستند.

راه دسترسی به ساحل:

از پانوا کیپ Cape Panwa جاده باریکی در سمت چپ وجود دارد که در امتداد آن به آئو یون کوچک خواهید رسید. از این منطقه نیز تنها چند دقیقه تا آئو یون بزرگ، با ماشین فاصله وجود دارد.

سواحل مخفی پوکت-شهر فرنگ

سواحل مخفی پوکت-شهر فرنگ

ساحل بنانا Bnana Beach

دلیل نامگذاری این ساحل، حالت هلال ماه اون هست. طول این ساحل 180 متر است. اگر هوا خوب و آرام باشد، هیچ چیزی قابل رقابت با زیبایی و کیفیت این ساحل بکر نیست.

تفریحات و امکانات مهیا شده:

این ساحل، آب زلال و شفافی برای شنا دارد بخصوص از ماه نوامبر تا می. ماساژورهای زیادی نیز نزدیک رستوران وجود دارند و برای هر ساعت ماساژ، چیزی حدود 300 باهات (واحد پول تایلند) دریافت می کنند.

نزدیک ساحل، رستورانی دریایی وجود دارد. می توانید زیر سایه درختان بنشینید و از خوردن غذا لذت ببرید. نرخ غذا کمی بالاتر از رستوران های دیگر به نظر می رسد، چون هزینه حمل مواد غذایی به این محل، کمی بالا است.

نزدیک تپه، هتل پوکت پاویلیون Phuket Pavilion و تریسارا Trisara قرار دارند.

راه دسترسی به ساحل:

این ساحل بین ساحل بنگ تائو Bang Tao و نایی تن Nai Thon و 500 متری ویلاهای تریسا قرار دارد.

 سواحل مخفی پوکت-شهر فرنگ

 

سواحل مخفی پوکت-شهر فرنگ

 

ساحل نویی Nui Beach

بی شک یکی از زیباترین و پنهانی ترین ساحل های پوکت است، جایی که مقصدی رویای برای مسافران می باشد.

امکانات و تفریحات مهیا شده:

در این ساحل امکان اجاره وسایل غواصی و زیر آبی (250 باهات)، کایاک و هر نوع ماساژ (600 باهات) مهیا است.

رستوران واتر بیچ کلوب Water Beach Club با غذاهای تایی و بین المللی آماده سرویس دهی به توریست هاست.

راه دسترسی به ساحل:

350 متر بعد از کاتا کارن Kata Karon در حالی که به سمت جنوب نایی هارن Nai Harn در حرکتید، پارکینگی وجود دارد که از آنجا می توانید تصمیم بگیرید که چگونه به ساحل بروید. می توانید پیاده (15 دقیقه) و یا با اجاره موتورسیکلت به ساحل برسید. بهتر است به تاکسی یا ماشینی که شما را تا پارکینگ رسانده، بسپارید تا برگشت منتظر شما بمانند.

سواحل مخفی پوکت-شهر فرنگ

سواحل مخفی پوکت-شهر فرنگ

ساحل پانوا (خائو کاد) Panwa or Khao Kad

علیرغم گذشت سال ها و توسعه یافتگی، در این ساحل آرامش و راحتی پیدا می شود. ساحل پانوا پوکت در 8 کیلومتری پوکت قرار دارد و شامل غرب ساحل کیپ پانوا است. این ساحل دارای شن های درشت و آب کم عمق است.

ویلاهای مجللی نزدیک این محل قرار دارد.

راه دسترسی به ساحل:

از ساحل کامالا Kamala به سمت جنوب رفته تا به کیپ سی نا و پارسا Cape Sienna & Pasera برسید. 2 ستون سنگی مشخص می شود، ساحل پانوا در امتداد همین راه قرار دارد.

سواحل مخفی پوکت-شهر فرنگ

ساحل یائی Yae Beach

ساحلی است با طول 200 متر و 5 کیلومتری شمال پاتونگ، که به دلیل صخره ای بودن، زیاد برای شنا مناسب نیست اما کلوب و سرویس بهداشتی در این محل مهیا است. غروب آفتاب زیبایی را در این ساحل شاهد خواهید بود اما فکر برگشت به هتل خود را نیز بکنید.

راه دسترسی به ساحل:

از ساحل پاتونگ، به سمت شمال رفته، از دهکده تاورن Thavorn Beach Village بگذرید و جاده را به سمت چپ تا رسیدن به تپه ادامه دهید. بعد از 1 کیلومتر، به جاده منتهی به این ساحل خواهید رسید.

سواحل مخفی پوکت-شهر فرنگ

 

شهر فرنگ کارگزار تور تایلند در ایران و مجری مستقیم تور تایلند افتخار دارد که به مسافرین عزیز تورهای تایلند (تور بانکوک,تور پاتایا,تور پوکت,تور ساموئی,تور کرابی,تور ترکیبی تایلند) را بصورت مستقیم و با نازلترین قیمت با در اختیار داشتن دفاتر کارگزاری در کشور تایلند ارائه نماید. آژانس شهر فرنگ آماده همکاری با آژانسهای مسافرتی، سازمانها نیز می باشد.  

 

چرا باید از کارگزار تور تایلند, تور مسافرتی خود را رزرو و انتخاب نمائیم؟

 

  • ارتباط مستقیم با برگزار کننده تور تایلند در ایران که بدین ترتیب واسطه ها  حذف میگردند و شما تور تایلند را با قیمت مناسب  انتخاب میکنید.
  •  امکانات ویژه از جمله رزرو اتاقهای خوب، ترانسفر ویژه و VIP

 

کارشناسان خبره در آژانس شهر فرنگ آماده مشاوره تور تایلند و سواحل زیبای تایلند شامل (تور بانکوک,تور پاتایا,تور پوکت,تور ساموئی,تور کرابی,تور ترکیبی تایلند) به شما مسافرین عزیز میباشند. برای انتخاب بهترین تورهای مسافرتی با ما تماس بگیرید 22060840

 

خواندن 2940 دفعه