چگونه در بارسلونا از مترو استفاده کنیم؟

چگونه در بارسلونا از مترو استفاده کنیم؟

 

BCNMETRO1

 

-        پیدا کردن ایستگاه مترو

ورودی ایستگاه مترو با TBM metro مشخص شده است. تمامی ورودیه ها شامل اطلاعاتی از قبیل موارد ذیل می باشند:

نام ایستگاه

خطوط قطاری که در آن ایستگاه توقف دارند.

نقشه خطوط مترو

ساعت سرویس دهی مترو

نقشه منطقه که ورودیه های ایستگاه های مترو را نشان می دهند

داخل ایستگاه مترو، اطلاعات مفیدی در مورد نحوه سفر و نوع بلیط مورد نیاز، وجود دارد. اگر بلیط ندارید، از دستگاه خودپرداز بلیط، آن را تهیه کنید. با نشان دادن بلیط یا کارت مترو، از گیت رد شوید. به یاد داشته باشید دویدن در ایستگاه مترو، به دلیل جلوگیری از ریسک صدمه و آسیب، مجاز نیست.

 

-        چگونگی آغاز سفر با مترو

به یاد داشته باشید زمانی که از گیت رد شدید، حداکثر زمان مجاز سفر، 180 دقیقه است. هر ایستگاه مترو دارای علائم، دیاگرام های نشان دهنده خطوط مترو، نقشه، اعلام آدرس و ... هستند. قبل از سوار شدن به قطار، دیاگرام خط مترو را دقیق بررسی کنید. روی کارکنان TBM نیز حساب کنید.

اگر شخصی با شما است که از صندلی چرخدار استفاده می کند، سعی کنید از درب دوم واگن اول، استفاده کنید.

قبل از رسیدن قطار پشت خطوط قرمز بمانید و اجازه دهید ابتدا مسافران قطار پیاده شده و بعد شما سوار شوید. بعد از شنیدن صدای سوت، مجاز به پیاده یا سوار شدن از قطار نخواهید بود.

 

-        چگونگی خارج شدن از قطار

در هر ایستگاه با فشردن دکمه مخصوص یا کشیدن اهرم درب باز می شود. اما توجه به صدای سوت داشته باشید زیرا نشان می دهد که درب در حال بسته شدن است.

هر سکویی، اطلاعات مربوط به خروجی ها و مقصد را نشان می دهد. نقشه های موجود نیز حاوی نقاطی است که جاذبه های فرهنگی و نزدیکترین ایستگاه های اتوبوس را نمایش می دهد.

-        چگونگی کمک گرفتن (شرایط اضطراری)

اگر نیاز به کمک داشتید و تنهایی قادر به این کار بودید، دکمه SOS را فشار دهید و به سوالاتی که کارکنان مرکز کنترل از شما می کنند، پاسخ دهید. کارکنان مترو در کوتاه ترین زمان به صحنه خواهند رسید.

 

BARCELONAMETRO

 

 

آژانس مسافرتی شهر فرنگ مجری مستقیم و کارگزار تورهای ترکیه، تور تایلند، تور ارمنستان، تور گرجستان، تور روسیه، تور دبی،  تور مالزی و ... می باشد. کارشناسان مجرب ما با ارائه بهترین راهنمایی و  مناسب ترین قیمتها، سفری به یادماندنی برای شما به ارمغان خواهند آورد. 

تلفن تماس: 22060840

خواندن 2523 دفعه