چگونه با هزینه ای کمتر به اروپا سفر کنیم؟

Travel by Plane within Europe

 

چگونه با هزینه ای کمتر به اروپا سفر کنیم؟

شاید به عقیده خیلی از افراد، سفر به اروپا تنها با هزینه ای گزاف مقدور باشد و عملا هیچگاه برای این سفر اقدام نکنند، اما راه کارهایی برای مدیریت هزینه وجود دارد که شما را با آن ها آشنا می کنیم.

 

-        سفر در فصول خلوت سال

شلوغ ترین فصل برای سفر به اروپا، تابستان است. بنابرین هر زمانی غیر از تابستان، زمان مناسبی برای دور زدن شلوغی ها می باشد. اما خب حواس تان به آب و هوا هم باشد و سعی کنید اواخر آگوست، سپتامبر یا اوایل اکتبر را انتخاب کنید. اگرچه ممکن است ساعت کاری و بازدید از جاذبه ها و اماکن تاریخی، کوتاه تر شود اما در عوض مجبور نیستید مدت زمان زیادی در صف های طولانی بمانید.

 

-        رزرو پرواز در اواسط تا اواخر تابستان

اگر در پاییز قصد مسافرت به اروپا را دارید، قیمت های مناسب پرواز در اواخر یا اواسط تابستان خود را نشان می دهند. شاید تا 50 درصد هم هزینه بلیط کاهش یابد.

 

 

-        خرید کارت گردشگری City pass

یکی از راه های مناسب برای کاهش هزینه ها، خرید کارت گردشگری است. اکثر مقاصد گردشگری بزرگ و معروف، همچین کارتی را به مسافران ارائه می کنند. شما با یک بار پرداخت هزینه، می توانید به بخش اعظمی از جاذبه های گردشگری، بدون ایستادن در صف های طولانی، دسترسی پیدا کنید. بعضی از این کارت ها شامل ترانسپورت هم می شوند و برخی نیز از تخفیف برخوردارند.

 

-        انتخاب شرکت های هواپیمایی ارزان

برخی از ایرلاین ها مانند Ryanair و EasyJet پروازهای ارزانی را ارائه می کنند. پس در هنگام انتخاب پرواز، دنبال شرکت های هواپیمایی ارزان باشید و حتی المقدور سبک پرواز کنید تا مجبور به پرداخت هزینه اضافه بار نباشید.

 

-        خرید از خواربار فروشی های محلی

برای مدیریت هزینه در هنگام سفر به اروپا، دقت کنید که حداقل یک وعده غذایی روزانه خود را بجای رفتن به رستوران، از مغازه خرید کنید.

 

 

-        اقامت در هاستل (خوابگاه یا اقامتگاه)

در اروپا استفاده از هاستل بسیار رایج است. اقامت در هاستل به معنای ماندن در یک اتاق کوچک با چندین تخت و سرویس بهداشتی مشترک نیست، بسیاری از هاستل ها از اتاق های خصوصی برخوردارند.

 

-        استفاده از قطار و اتوبوس

حمل و نقل عمومی، یکی از مناسب ترین راه ها برای گشتن در اروپا است. اتوبوس ها ارزان تر از قطار و ترن می باشند اما خب زمان بیشتری طول می کشد تا به مقصد برسید. اگر قصد رفتن به حومه شهرها را دارید می توانید اتومبیل کرایه کنید. اما هیچگاه برای سیاحت روزانه در شهر این کار را نکنید زیرا با ترافیک سنگین و البته مشکل جای پارک ممکن است روبرو شوید.

 

 

-        همراه داشتن پول نقد

بسیاری از شهرهای کوچک، پول نقد را ترجیح می دهند. پس به اندازه لازم پول همراه داشته باشید و تبدیل ارز را در صرافی های مجاز که نرخ تبدیل را نشان می دهند، انجام دهید.

 

-        تفریحات مجانی

سیاحت در یک شهر، تماما به معنای پرداخت هزینه های بالا و خرید بلیط نمی باشد. یکی از ساده ترین راه ها برای آشنایی با فرهنگ شهرها، می تواند رفتن به پیک نیک در یکی از پارک های آن محل باشد. سعی کنید روزنامه و مجله محلی را بخرید و مطالعه کنید زیرا در آن ها لیستی از رویدادها و تفریحات مجانی را پیدا خواهید کرد.

 

-        جستجو، برای جلوگیری از خرید تورهای گردشگری گران

مطمئنا تورهای همراه با راهنما، می توانند به خوبی شما را با تاریخچه و خصوصیات جاذبه ها و اماکن گردشگری آشنا کنند اما قبل از رفتن به هر شهر، درباره آن در اینترنت جستجو کنید. با این کار می توانید راهنمای تور خود شوید و دیگر نیازی به گرفتن تور گردشگری همراه با راهنما نداشته باشید.

 

 Europe-postcard-e1489689565441

 

آژانس مسافرتی شهر فرنگ مجری مستقیم و کارگزار تورهای ترکیه، تور تایلند، تور ارمنستان، تور گرجستان، تور روسیه، تور دبی،  تور مالزی و ... می باشد. کارشناسان مجرب ما با ارائه بهترین راهنمایی و  مناسب ترین قیمتها، سفری به یادماندنی برای شما به ارمغان خواهند آورد. 

 

تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 1836 دفعه