هتل ماریوت ایروان ارمنستان

هتل ماریوت آرمنیا Marriot Armenia ایروان

هتل ماریوت آرمنیا با ارائه عالی ترین امکانات و خدمات ، تلفیقی از تجمل و راحتی و خاطراتی فراموش نشدنی را برای مهمانان تفریحی و تجاری خود به ارمغان آورده و با قرارگرفتن در مرکز شهر و میدان ریپابلیک ، دسترسی به تمامی نقاط شهری را آسان می سازد و انتخاب مناسبی برای تور ارمنستان می باشد . این هتل با مسجد آبی ، 500 متر فاصله دارد .

 

امکانات هتل ماریوت آرمنیا :

259 اتاق و سوئیت – پذیرش 24 ساعته - خدمات ارزی – میز گردشگری – خدمات خشکشویی و لباسشویی – مرکز تناسب اندام – اسپا و مرکز سلامت ( سولاریوم و سالن زیبایی در مرکز اسپا قرار دارند )– ماساژ – رستوران – بار – پارکینگ خصوصی رایگان ( با رزرو قبلی ) – امکانات ویژه افراد ناتوان – آرایشگاه – فروشگاه – اتاقهای طاحی شده جهت سیگار کشیدن – امکان اجاره ماشین و دوچرخه – ترانسپورت فرودگاهی ( با پرداخت هزینه ) – امکان همراه داشتن حیوانات خانگی ( با پرداخت هزینه ) –wifi رایگان در برخی قسمتهای هتل و ...

در اتاقهای بزرگ هتل ماریوت آرمنیا میتوانید از مناظر زیبای کوه آرارات یا میدان ریپابلیک که از پنجره های قدی آنها به زیبایی پیداست ، لذت ببرید . برخی امکانات اتاقها شامل دیوارهای عایق صدا ، تلویزیون فلت ، مینی بار ، منطقه مخصوص نشیمن ، تهویه هوا ، امکان کنترل دما ، پنکه سقفی ، چایساز و قهوه ساز ، اینترنت با پرداخت هزینه و ... می باشد .

 

صبح خود را با صرف صبحانه بین المللی در رستوران Armenia Brasseries آغاز نموده و طعم لذیذ غذاهای ایتالیایی را در رستوران Cucina تجربه نمایید . در فضای زیبای کافه Meeting Point که در فضای بیرونی هتل قرار گرفته همزمان با ملاقات دوستان خود از نمای زیبای میدان ریپابلیک لذت برید .

 همچنین شانس خوردن خوشمزه ترین بستنیهای خانگی را در Scooop از دست ندهید و در کریستال بار هتل نیز میتوانید انواع نوشیدنیها را میل نمایید .

آدرس : خیابان آماریان 1 ، ایروان – ارمنستان

تلفن : 0034710599000

سفری سرشار از آرامش را برای شما آرزومندیم

 

 برای رزرو تور ارمنستان و کسب اطلاعات بیشتر با آژانس شهر فرنگ تماس حاصل نمایید. تلفن تماس: 22060840

 

هتل ماریوت ایروان ارمنستان دو تخته هر نفر اتاق یک تخته  
شروع قیمت: 3.260.000 5.000.000 5*BB
* قیمت بر اساس پایین ترین کلاس نرخی پرواز می باشد.
خواندن 4563 دفعه