افتتاح مجموعه دیزنی لند در شانگهای چین

مجموعه دیزنی لند شانگهای، چین

 

پس از 5 سال ساخت و ساز، سرانجام مجموعه دیزنی لند در تاریخ 16 ژوئن 2016 و در منطقه پودانگ شانگهای افتتاح شد.

این مجموعه شامل دیزنی لند، شهر دیزنی، پارک ستاره آرزو و دو هتل می شود.

مانند دیگر مجموعه های دیزنی لند در سایر کشورها، سازندگان این مجموعه، کودکان و نوجوانان را مورد توجه ویژه ای قرار داده اند. جذابیت های زیادی از جمله آلیس در سرزمین عجایب، پرواز پیتر پن، قطار هفت کوتوله و سفر به غار کریستال در این مجموعه زیبا گنجانده شده است.

در کنار مجموعه اصلی، شهر دیزنی قرار گرفته است که دارای 50 مغازه و رستوران می باشد که شامل اولین فروشگاه دنیای دیزنی در آسیا و بزرگترین فروشگاه لگو در دنیا می باشد.

در تئاتر والت دیزنی نیز می توانید نمایش موزیکال شیز شاه را تماشا نمایید.

مجموعه والت دیزنی شانگهای دارای 2 هتل بزرگ نیز می باشد. یکی از این هتلها در کنار دریاچه ستاره آرزو قرار گرفته و دارای 420 اتاق می باشد.

هتل دیگر با نام داستان اسباب بازی، دارای 800 اتاق می باشد که دارای دو قسمت با نامهای شخصیت های اصلی کارتون داستان اسباب بازی می باشد و دکور آن شبیه به این کارتون و شخصیت های آن طراحی و ساخته شده است.

 

shanghaidisneyland  shanghaidisneyland1  shanghaidisneyland2

 

shanghaidisneyland3  shanghaidisneyland4  shanghaidisneyland5

 

shanghaidisneyland6  shanghaidisneyland8  shanghaidisneyland10

 

shanghaidisneyland11  shanghaidisneyland13  shanghaidisneyland14

 

 

آژانس مسافرتی شهر فرنگ مجری مستقیم و کارگزار تورهای ترکیه، تور تایلند، تور ارمنستان، تور گرجستان، تور روسیه، تور دبی،  تور مالزی و ... می باشد. کارشناسان مجرب ما با ارائه بهترین راهنمایی و  مناسب ترین قیمتها، سفری به یادماندنی برای شما به ارمغان خواهند آورد. 

تلفن تماس: 22060840

 

خواندن 2669 دفعه